Jakie słuchawki do telemarketingu?

2019-06-05

Dobre słuchawki do telemarketingu to absolutna podstawa pracy w call center. Gdy postanowisz na nich oszczędzać, nikt nie będzie zadowolony: ani pracownik, ani klient. Finalnie zatem wiąże się to z pogorszeniem twojego wizerunku jako marki oraz niższymi dochodami. Czy tego właśnie chcesz? Zdecydowanie nie! Dlatego właśnie powinieneś dobrze wybrać słuchawki do telemarketingu https://www.axium.pl/oferta/sluchawki-naglowne/ w twojej firmie. Pamiętaj, że twoi pracownicy używają ich często przez całe dni, kiedy połączeń jest naprawdę dużo. Jakie słuchawki do telemarketingu będą najlepsze?


Słuchawki do telemarketingu

Jeśli słuchawki do telemarketingu mają być używane podczas każdej zmiany przez 5 dni w każdym tygodniu, nade wszystko muszą być one wygodne i trwałe. Postaw zatem na modele wykonane z wzmacnianego tworzywa. W ten sposób unikniesz problemu uszkodzeń mechanicznych. Podstawą sukcesu jest ich dobra konstrukcja.


Najlepsze słuchawki do telemarketingu są modelem nagłownym. Dzięki specjalnemu pałąkowi bez trudu utrzymują się na głowie telemarketera przez cały dzień i są po prostu wygodne i praktyczne. Pamiętaj, że spadające w trakcie rozmowy słuchawki negatywnie wpłyną na samopoczucie twoich klientów, a jednocześnie będą irytowały twoich pracowników. Co istotne, szalenie praktyczny pałąk sprawia, że słuchawki do telemarketingu są jeszcze bardziej odporne na uszkodzenia.


Najlepsze słuchawki do telemarketingu to model dwuuszny. Przy ich wyborze i zakupie weź pod uwagę, że pracując w dużym call center musisz liczyć się z tym, że na open spacie panuje dość spory hałas, którego nie powinien w słuchawce słyszeć rozmawiający z konsultantem klient. To może znacząco wpływać na jego komfort, a jednocześnie bardzo utrudniać pracę samego telemarketera. Jedynie w niewielkich biurach obsługi klienta, gdzie ważniejsza będzie mobilność, można pozwolić sobie na jednouszne słuchawki do telemarketingu. Taka decyzja jednak powinna być bardzo dobrze przemyślana.


Pamiętaj, że twoim celem jest zadowolenie klienta. Ten natomiast chciałby, by kontaktujący się z nim telemarketer był dobrze słyszalny. Dlatego, gdy wybierasz słuchawki do telemarketingu, wybierz ten model, który ma najlepszy mikrofon. Niewiele kwestii ma tak olbrzymie znaczenie, jak dobra słyszalność twoich pracowników w czasie rozmowy z twoimi klientami. Jeśli to będzie ich pierwszy kontakt z twoją firmą, wyrobią sobie o niej negatywną opinię, co przełoży się na twoje zyski - a konkretniej: zmniejszy je.


Zadbaj o to, by wybrane przez ciebie słuchawki do telemarketingu nie zbierały szumów z otoczenia. To bardzo ważne, gdy twoi pracownicy pracują w open spacie. Zwróć uwagę, by słuchawki do telemarketingu, które wybrałeś do swojej firmy, miały regulowany mikrofon o dużej czułości.

Obejrzyj nasze video

@ Copyright 2018