Agencja eventowa organizuje najlepsze spotkania biznesowe!

2019-01-31

Agencja eventowa! Na co należy zwrócić szczególną uwagę podczas organizowania imprez?


Dokładnie każdy z rodzajów SPA cechuje się odmienną filozofią i opiera się na bardzo ściśle stworzonej koncepcji architektonicznej. To wszystko ma bowiem swoje odbicie przez zastosowanie przeróżnych technologii, zabiegów, prawidłowo dobranych linii kosmetyków. Wszystko jest połączone w taki sposób, by stanowiło jedną wspólną całość. W Polsce liczba hoteli, które posiadają dość rozbudowane zaplecze odnowy biologicznej wzrasta bardzo szybko. Jest to przyrost o tyle szybki co też chaotyczny. Wszyscy inwestorzy kierują się głównie nadzieją, że takie projekty mają znaczącą szansę na bardzo dobre prosperowanie ze względu na swoją wyjątkowość. Co roku powstają zupełnie nowe ośrodki świadczące usługi i określane mianem SPA. Agencja eventowa https://www.everal.pl/ powinna zdawać sobie z tego sprawę.


Tutaj brakuje natomiast dość precyzyjnej definicji na polskim rynku tego co można uznać za usługi SPA. Nagły wzrost ludzi popierających SPA to przede wszystkim społeczeństwo, które jest bardziej świadome, dbające o zdrowy styl życia. Prócz tego starzeją się, problemy z służbą zdrowia wymagają od masy ludzi nacisku na profilaktykę niż na leczenie. Wówczas ośrodki SPA stają się też bardziej dostępne dla większej ilości potencjalnych klientów jest to między innymi zasługa grupowych zakupów, czy wielkiej konkurencji na rynku. Kierowniczka pewnego ekskluzywnego hotelu opisała sytuację tak: zapotrzebowanie na usługi SPA rośnie wraz z powiększającą się grupą osób, które intensywnie pracują i są mocno zaangażowane w wykonywanie swojej pracy, a przez to coraz bardziej potrzebują wypoczynku. Widzimy wzrost liczby voucherów spa zamawianych przez firmy różnej wielkości na nagrody dla swoich pracowników.


Duże zainteresowanie przedsiębiorstw usługami SPA odzwierciedla się również w planowanych przez nie wyjazdach integracyjnych, których istotnych elementem ma być wypoczynek na łonie natury oraz w kompleksach SPA & wellness. Teraz można zaobserwować pewne tendencje, które bowiem wskazują na rozwój całej turystyki uzdrowiskowej, zamiast powszechnego, czasochłonnego leczenia uzdrowiskowego. W ośrodkach SPA goście mogą skorzystać z specjalnych pakietów, które wyraźnie podreperują ich nadszarpnięte zdrowie w o wiele krótszym czasie, jeżeli chodzi o agencję eventową.


W obecnej chwili najbardziej opłacalną formą prowadzenia SPA jest wówczas SPA hotelowe. Hotelowe statystyczne, SPA pozwalają osiągać coraz to najwyższe w branży obroty z 1 m zaangażowanej powierzchni, są bardzo cenione poprzez klientów jako posiadające wielką i bogatą ofertę ośrodki zdrowia i urody. Natomiast inwestycja w SPA powinna znacznie wydłużać sezon, zwiększać przy tym obłożenie w weekend, poprawiać przychody z gastronomii, podwyższyć pobierane pieniędzy za pokój, przyciągać nowszych gości do hotelu. Co więcej SPA nie można postrzegać jako interesu, który sam w sobie przynosi duże zyski. Najczęściej są one rzędu jedynie 30 % wartości dokładnie całej inwestycji. Cała reszta to wynik średniorocznego zwiększenia obłożenia chociażby o 3-4 %, a także większej ceny za pokój. Pomimo to, warto jest prowadzić właśnie tego typu obiekt efektywnie.


Cały rynek usług SPA staje się bardziej nasycony, a konkurencja oraz wymagania klientów są coraz większe. Dodatkowo rzetelna wiedza o branży, jej modnych trendach, aktywności konkurencji i oczekiwaniach potencjalnych klientów z pewnością daje widoczną przewagę w walce o popularność i o rozpoznawalność, a tym samym większą sprzedaż. Fundamentalną podstawą wydaje się być poznanie pewnych potrzeb potencjalnych odbiorców usług w ośrodkach SPA. W związku z czym dopasowując do tych poszczególnych grup klientów interesujące ich zabiegi, artykuły pielęgnacyjne czy też promocje oraz tworząc idealną atmosferę ośrodka można liczyć wówczas na lepsze wyniki sprzedażowe.


Masa zabiegów związana jest z wodą, gdyż odpowiednio z filozofią SPA to właśnie ona jest źródłem życia. Warto wiedzieć, że woda pozytywnie wpływa na stan naszego zdrowia, a ponadto dostarcza naprawdę wiele przyjemności. Wszystkie ośrodki SPA to najczęściej komfortowe oraz jak najbardziej nowocześnie wyposażone instytuty zdrowia bądź urody, gdzie można wygodnie wypocząć, zrelaksować się, głównie pod okiem specjalistów zadbać o kondycję i bardzo dobre samopoczucie. Kiedy przejrzymy ofertę takiego hotelu SPA, znajdziemy w niej również połączenie kosmetologii i wellness z dobroczynnym działaniem wody. W naszym kraju jest ponad 200 najróżniejszych ośrodków SPA. Według fachowców z branży hotelarskiej oraz turystycznej do grupy tak zwanych luksusowych można zaliczyć tylko zaledwie 20-30 z nich. Pamiętajmy o tym podejmując decyzję o współpracy z agencją eventową. W związku z czym SPA to modne słowo, które przyciąga wielu klientów, ale wiele z tych ośrodków ma też naprawdę niewiele wspólnego z ośrodkami spa z prawdziwego zdarzenia. Moda na SPA przybiera czasami nieco karykaturalny obraz. W takiej chwili na rynku pojawia się wiele usług i rzeczy z opisem „SPA”: mamy krem SPA, balsam SPA, ale i też płatki kukurydziane SPA, mleko SPA, waciki SPA. Pod takim hasłem SPA pojawiają się również zabiegi w bardzo rożnego rodzaju „kosmicznych” tubach oraz kapsułach. SPA jest także dość często mylone z odnową biologiczną. Wówczas panuje pewna opinia, iż SPA wpływa na odbiór hotelu, jego standardu poprzez gości. Nawet rokuje się, że inwestycje w właśnie tego typu interes będą w przyszłości przynosiły bardzo duże zyski, ale jedynie w przypadku hoteli z już wyrobioną marką, to znaczy wypromowanych. Mimo tego, dokładnie wszystkie hotele dzięki SPA zwiększą swoją wartość i razem będą stanowiły marketingowy fundament obiektu swojej klasy. Największym zyskiem dla obiektu hotelowego jest znaczne zwiększenie ilości gości, przy najmniejszej chociażby podwyżce cen ukierunkowanych na agencję eventową.


Spa to jest przyszłość. Dobry oraz naprawdę zdrowy styl życia to wszechogarniający trend, którego nic nie jest w stanie zatrzymać. Spa to bowiem nie tylko skorzystanie z zabiegów poprawiających zdrowie czy urodę, ale także pewien styl życia, który staje się coraz bardziej popularny pośród turystów. Natomiast osiągnięcie równowagi umysłu, ciała i ducha to częściej pojawiający się motyw podróży. Z niektórych badań, w czasie warsztatów spa i wellness na Tour Salon w Poznaniu widać na pierwszy rzut oka, jak wielka jest to skala zjawiska. Zatem, aż 87% turystów poszukujących oferty spa i wellness twierdzi, że głównie chce doskonale odpocząć od stresującej codzienności w trakcie urlopu. Jednak inne badanie wykazało, że aż 1 mln 740 tys. Niemców wyjeżdża co roku na urlop zdrowotny. Albowiem cały potencjał naszej polskiej turystyki medycznej oraz wellness i spa tkwi w znanej na całym świecie z bardzo wysokich kwalifikacji kadry medycznej, usługach medycznych na tym najwyższym poziomie, konkurencyjnych cenach oraz różnorodnych profilach leczniczych. Znaczącą zaletą jest też położenie polskich uzdrowisk we wszystkich geograficznych regionach. Na samym początku 2017 roku powstało z inicjatywy Polskiej Organizacji Turystycznej Konsorcjum „Zdrowie i Uroda”, które ma wypracować oraz przy okazji wdrożyć strategię działań, które znacznie zwiększą zainteresowanie produktami polskiej turystyki uzdrowiskowej, medycznej oraz wellness i także spa wśród turystów krajowych bądź zagranicznych, jeżeli mamy na myśli agencję eventową.


Oferując konkurencyjny i także markowy turystyczny produkt, Polska ma jednak szansę stać się jednym z najważniejszych krajów oferujących tego rodzaju świadczenia. Jednakże bez żadnej promocji, łączącej ofertę uzdrowiskową z wellness oraz spa ta szansa może nie zostać w tak optymalny sposób wykorzystana. Wartość światowego przemysłu wellness i spa szacowana jest bowiem na 2 biliony USD a wydatki turystów, którzy korzystają z tych świadczeń zdrowotnych oraz spa są o 67% większe od pozostałych. W trakcie warsztatów prelegenci podkreślali, również że w ostatnich latach można zauważyć naprawdę bardzo silną tendencję konsumencką zorientowaną na wellness i spa. Pewien Konsultant z zakresu odnawiania uważa, że Polska może stać się też interesującym rynkiem dla naprawdę bardzo obiecujących rynków dla uzdrowiskowej turystyki oraz wellness i spa, jakim są kraje azjatyckie bądź arabskie. Wówczas coraz silniejsza klasa średnia i pewna zmiana podejścia konsumentów w stosunku do zdrowia czy podróży napędzają cały globalny rynek wellness, którego cała szacunkowa wartość w 2013 roku wyniosła aż ponad 3,4 bln USD. Jednak najbardziej rozwijały się sektory powiązane z odżywianiem oraz z odchudzaniem, pielęgnacją i zabiegami zdrowotnymi, medycyną alternatywną, komplementarną i zabiegami kosmetycznymi antystarzeniowymi, co wynika z raportu centrum badawczego SRI International w odniesieniu do agencji eventowej.


Na dosłownie całym świecie, od Azji po Europę, Afrykę oraz Amerykę Północną, to ciągle rosnącą świadomość myślenia w kwestii odżywiania, ćwiczenia, postrzegania natury, masaży czy też jogi i trzeba o tym pamiętać. Co więcej, przychody światowego przemysłu spa wyniosły w poprzednim roku 94 mld USD, wobec 60 mld USD w roku 2007, co wynika z raportu Global Spa and Wellness Economy Monitor, jeżeli chodzi o agencję eventową.


Natomiast Europa, która ma ponad 32 tys. ośrodków Spa zyskała przychody rzędu 29,8 mld USD, region Azji i Pacyfiku wyniósł 18,8 mld USD, a Ameryka Północna 18,3 mld USD.

Dodatkowo największe przychody ma jednak turystyka wellness, czyli turystyka uzdrowiskowa, która odnotowała swój przychód w wysokości 494 mld USD. W związku z czym rynek spa i wellness w 90 % połączony jest z hotelami. To właśnie w tych obiektach istnieje bowiem infrastruktura, która pozwala w pełni na realizację filozofii spa i wellness. To tak zwana strefa mokra, czyli baseny, sauny, łaźnie oraz strefa sucha – zabiegowa, fitness oraz programy wykorzystujące otoczenie hotelu. Warto wiedzieć, że jeszcze dwa lata temu mieliśmy do czynienia ze zjawiskiem zbytecznego nadużywania nazwy „spa” poprzez miejskie gabinety kosmetyczne. W tej zdecydowanej większości oferowały one co jedynie usługi kosmetyczne, a tę modną nazwę wykorzystywały jako dość nośne marketingowe hasło, które miało za zadanie przyciągnąć wielu klientów. 

Obejrzyj nasze video

@ Copyright 2018